Neix el Cercle del Museu de Montserrat
19 / 01 / 2017

Al Museu de Montserrat estem impulsant un col·lectiu d’amics de la institució que denominem Cercle del MDM, amb l’objectiu d’engruixir i consolidar la comunitat de persones sensibles a l’art que sintonitzen amb l’humanisme obert i inclusiu que intentem transmetre amb el nostre treball des del Museu.

El Museu de Montserrat és una entitat que pertany a l’Abadia de Montserrat, però té una dinàmica pròpia i molt viva en el món de la cultura del nostre país, i encara més després que entre les activitats de la nostra institució hem assumit la direcció de l’Institut Art i Espiritualitat Sean Scully, en la renovada església de Santa Cecília de Montserrat.

Tots els museus importants que generen molta activitat tenen una associació d’amics, que conformen un entorn d’amistat i de sintonia amb la institució. Ens sembla que és un bon moment per crear el nostre Cercle d’Amics del Museu de Montserrat.

Qualsevol persona pot ser membre del Cercle del MDM gratuïtament. Els membres rebran informació personalitzada i de primera mà de les novetats i activitats del Museu i de Santa Cecília de Montserrat. També donarà dret a participar a les activitats que programarem (conferències, visites a exposicions...) a Montserrat o altres ciutats exclusivament per als membres del Cercle. Però, sobretot, ens agradaria que el vincle d’amistat us faci sentir el Museu de Montserrat com a cosa pròpia. Fer-se soci del Cercle del MDM no suposa cap obligació ni cap cost. Ben al contrari, com a contraprestació tots els inscrits rebran un carnet acreditatiu.

Els interessats ens ho poden comunicar escrivint a l’adreça electrònica museu@larsa-montserrat.com i indicar-nos nom i cognoms i l’adreça postal, amb el benentès que les dades personals seran tractades amb confidencialitat i que només les usarem amb aquesta finalitat.

Uneix-te al Cercle del MDM!