Art contemporani del Museu de Montserrat a Vilafranca
20 / 12 / 2018

Continuant amb el compromís que va adquirir l’Abadia de Montserrat amb l’antiga Caixa Penedès, el Museu de Montserrat organitza un any més una exposició monogràfica a la seu de la Fundació Pinnae de Vilafranca. L’anterior va ser fa dos anys, titulada Pintors de fama, que incloïa pintura catalana dels anys 1940 a 1980. Aquest any hem triat dotze obres de gran format d’autors contemporanis que han exposat al Museu de Montserrat i que ens n’han fet obsequi. El conjunt ofereix un esplèndid panorama de la pintura contemporània a Catalunya, des de l’expressionisme abstracte fins a una abstracció etèria i més espiritual amb influències de l’orient asiàtic. Cal esmentar encara l’art cinètic, aquell que afegeix el valor dinàmic del moviment a la superfície estàtica. Hi ha obres dels següents artistes: Josep Niebla, Josep Guinovart, Laurent Jiménez-Balaguer, Hugo Fontela, Jordi Fulla, Jordi Pericot, Waltraud Maczassek i Jaume Ribas.

Fòrum Berger Balaguer, Fundació Pinnae, Vilafranca del Penedès
Del 21 de desembre de 2018 al 27 de gener de 2019