Nova agenda del Museu per al 2020
18 / 12 / 2019

El Museu de Montserrat ha publicat un nou llibre-agenda per a l’any 2020, repetint així la bona experiència de l’any passat. És un producte que combina una doble funció: l’ús pràctic d’ús quotidià com a calendari i bloc de notes, i també la difusió d’algunes obres emblemàtiques dels fons del Museu. Aquesta agenda vol ser una companyia amable en el transcurs de l’any, un objecte que prolonga en la memòria l’estona gratificant que el visitant ha pogut passar al Museu de Montserrat.

En aquesta segona edició de l’Agenda del MDM els protagonistes són els retrats. Així, la magnífica aquarel·la La dama de l’ombrel·la (1912) de John Singer Sargent destaca a la coberta, mentre que a la contracoberta hi trobareu un oli de Santiago Rusiñol, El senyor Bofill de Sitges (1892). El llibre, en català i anglès, l’enceta un text de salutació del P. Josep de C. Laplana, director del Museu. En una doble pàgina es pot veure l’any sencer amb una sola mirada. Tot seguit, cada mes de l’any amb unes pàgines en blanc per a notes. Cada apartat va encapçalat pel detall d’una obra diferent, d’autors molt rellevants de l’art català dels segles XIX i XX com Ramon Casas, Ramon Martí Alsina, Joaquim Sunyer, Joan Brull, Pere Daura, Olga Sacharoff o Núria Picas, entre d’altres.

El llibret és fruit d’una edició molt acurada realitzada per Editorial Mediterrània, té 140 pàgines i és de petit format (10,5 x 15,7 cm). Amb tapa dura i profusament il·lustrat en color, incorpora una goma elàstica de tancament i també un fil de punt de lectura. L’agenda és a la venda a les botigues de Montserrat per 8€, i també a la botiga virtual.

VULL COMPRAR L'AGENDA