Exposicions actuals

Elisa Arimany

El Museu de Montserrat presenta una mirada retrospectiva a l’obra de l’escultora Elisa Arimany. De formació autodidacta, va començar la seva carrera artística com a ceramista, i ben aviat incorpora altres materials com la pedra, el ferro i el paper fet a mà. Combina l’escultura de format petit i mitjà amb peces monumentals a l’espai públic. De fet, les seves creacions són presents a ciutats i museus a nivell internacional. La seva escultura és fonamentalment abstracta i es caracteritza per la recerca constant d’un humanisme profund que interpel·la els grans interrogants de l’home actual, a partir de formes geomètriques carregades de simbolisme. Arimany combina la rotunditat de la pedra amb la fredor del ferro i la textura delicada de la ceràmica. La barreja de materials resultant i la sensibilitat de l’artista es fan paleses en aquesta selecció.

Comissari: Francesc Miralles