El Museu de Montserrat, aula didàctica
27 / 09 / 2013

Com cada inici de curs, el museu ofereix una àmplia selecció d'activitats formatives per donar a conèixer de forma amena els fons adreçades a escolars de totes les edats

Un curs més, el Museu de Montserrat ofereix un ampli ventall de propostes didàctiques adreçades als centres educatius, des dels més menuts als estudiants ja universitaris. Cadascuna de les activitats ha estat pensada per a un determinat grup d'edat, i suggereix una visita completa, divertida i d'aprofundiment en els tresors artístics que custodia el monestir.

La nostra col·lecció arqueològica del Pròxim Orient es pot descobrir a partir d’Adgmet el nen egipci, activitat adreçada a educació infantil, Les mòmies parlen per a educació primària o El món dels déus egipcis per a secundària. Per conèixer les diverses col·leccions de pintura presentem la proposta El Gegant Encantat i la muntanya de colors per als alumnes d’infatil, Els quadres tenen veu per a primària i Aprendre a mirar un quadre per a educació secundària. Per als alumnes de cicles superiors i universitaris, el museu ofereix activitats com El Modernisme CatalàIcones, Orient-Occident oArqueòleg a l’Orient.

Aquest conjunt de propostes permeten treballar i conèixer no tant sols el fons del Museu, sinó també la història de Montserrat com a santuari i comunitat benedictina. Esperem que siguin prou engrescadores, a l’espera de trobar-nos a Montserrat, podeu contactar amb nosaltres al telèfon 938 777 727, al correu electrònic visitescomentades@larsa-montserrat.com, a l’Oficina d’Informació o al propi Museu de Montserrat. Trobareu informació més detallada al propi web del museu o aMontserrat Visita.

Podeu veure aquí el vídeo sobre les activitats didàctiques.